The Economist – taxa pentru accesul la unele stiri online

Publicaţia The Economist a decis să pună la plată cititorii în schimbul accesului la conţinutul online. The Economist oferă în prezent conţinut gratuit la platforma sa online, care include şi ştirile care apar în ediţia tipărită, ediţie săptămânală.


Anunţul introducerii taxei de accesare a fost făcut de Yvonne Ossman, publisherul The Economist în Marea Britanie.

Managementul publicaţiei ia în considerare introducerea unui model de plată similar celui de la ITunes.

“Măsura propusă de Murdoch este binevenită şi sunt sigură că mulţi o vor prelua. Ziarele pierd teren în faţa conţinutului gratuit oferit online dar cititorii vor plăti pentru analize şi dezbateri”, a declarat Ossman.

Schimbarea modelului de business, care urmează să fie aplicată în următoarele 6 luni, marchează “o mişcare regresivă pentru brandul care, în 2007, a făcut trecerea către furnizarea de conţinut gratuit”.

 

 

 

Sursa: The Economist, MEDIAFAX

What Next?

Related Articles