Serviciul de internet banking e-BCR – oprit din 27 iunie

Începând cu data de 27 iunie 2009, BCR va opri accesul la serviciul de internet banking e-BCR, clienţii având posibilitatea transferului către noua platformă, 24 Banking BCR.


Noua platformă integrează serviciile de operaţiuni bancare prin internet, telefon şi accesul la zona special amenajată cu automate.

Clienţii BCR vor avea la dispoziţie aproape 30 de zile ca să îşi facă transferul, fără costuri suplimentare, către noua platformă cu trei canale alternative:
- Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin telefon);
- Click 24 Banking BCR (operaţiuni prin internet);
- Easy 24 Banking BCR (zona special amenajată cu automate bancare).

Prin noua platformă clienţii au acces permanent la conturile deţinute la BCR, fără a mai intra în contact direct cu banca şi fără a mai fi restricţionat de programul de lucru al unităţii bancare.

 

 

Sursa: Wall-Street

What Next?

Related Articles