Mici campanii caritabile făcute de copii: “Cutia cu bucurii” şi “O mână întinsă unei nevoi”

Dacă tot vin sărbătorile de iarnă, ce lucru poate fi mai minunat decât “facerea” unor fapte bune, care să-i bucure pe cei din jur, şi mai ales, pe copii. În  această linie se înscriu acţiunile demarate de elevii clasei a IX-a A de la Liceul Teoretic “Eugen Pora” din Cluj-Napoca. Cu sprijinul câtorva adulţi, copiii au demarat adevărate mini-campanii de caritate. Astfel, pe 3 decembrie, sub sloganul “Cutia cu bucurii”, elevii au reuşit să împacheteze circa 200 de cutii cu cadouri pe care, cei de la clubul Lions le vor duce, în dar, copiilor din satele de munte din Apuseni.
Pe 6 decembrie, de Moş Nicolae, aceeaşi clasă de elevi, va demara o altă campanie caritabilă. Sub sloganul “O mână întinsă unei nevoi” se va organiza o tombolă. Astfel, cei care vor cumpăra un bilet de tombolă – care costă 5 lei – vor putea beneficia de un obiect sau de un serviciu oferit de unul dintre sponsorii acestei acţiuni.

Printre sponsori se numără ING Cluj-Napoca, filiala Grigorescu, cabinet medical specializat de depistare precoce a cancerului ONCOPRAX, Centrul medical şi lifestyle Asteco, Dank Media – publicitate pentru fiecare, Napoca Taxi, Centrul de înfrumuseţare Elite Beauty Center, Micro Office – Service IT, Micro Office – Copy Center, Miam Miam – Snack Bar.

Şi în curând se vor alătura şi alţi sponsori, cum ar fi “Danone”.

Sumele adunate din vânzarea biletelor de tombolă vor fi folosite de Liceul Pora în scopuri caritabile, pentru ajutorarea unor familii aflate în nevoie.

Bilanţul acestei acţiuni se va face pe 21 decembrie, înainte de vacanţa de iarnă a elevilor.

Nu putem încheia articolul fără a specifica faptul că “Sufletul” acestor acţiuni este doamna doctor Anca-Daniela Gavriş, preşedinta Comitetului de părinţi de la clasa a IX-a A. Fără zbaterea şi alergătura acestei doamne şi fără puterea ei de convingere în atragerea sponsorilor, poate că aceste acţiuni ar fi rămas doar în faza de “iniţiative”.

Totodată, zbaterile ar fi fost inutile dacă elevii nu s-ar fi mobilizat, nu s-ar fi implicat în mod concret, şi dacă cei din conducerea şcolii nu ar fi agreat şi nu ar fi susţinut aceste mini-campanii caritabile. Bravo lor sau  “Well-done”!

What Next?

Related Articles