Mediul online – un bun advertiser

internet.topopage.net

Cât de important devine pe zi ce trece mediul online este un fapt evident. Astfel, companii, de la cele mai mici la cele mari, pot să îşi promoveze imaginea, produsele, serviciile apelând la mediul virtual. Ele pot deveni mai vizibile achiziţionând… cuvinte-cheie care au rolul de a le poziţiona site-urile pe primele poziţii în motoarele de căutare.

În acest sens, un tânăr programator sibian, Ovidiu Macovei (32 de ani), a creat platforma din spatele macoway.com.

Despre modul de funcţionare a sistemului inventat de el, Macovei spune că “macoway.com face, pe partea de firme care vor vizibilitate online, ceea ce face google.com cu paginile de Internet. Le adună într-un singur loc.

“Nu este însă un motor de căutare clasic unde oricine se poate înscrie, ci au acces doar firmele care îşi cumpără cuvinte-cheie. La urma urmei,indiferent cât de deştept e un program de computer, nu va putea egala creierul uman în determinarea relevanţei.

„Google caută tot – dar tu nu vrei tot“, mai spune programatorul sibian,citat de Money.ro.

“Eu mi-am imaginat un director care va oferi rezultate plătite ce conţin pagini legate destul de strâns de şirul de cuvinte alese; intenţia celui care îşi face publicitate în felul ăsta este de a oferi un site relevant pentru clienţii lui, nu?“

“Directorul web face o poză automată site-ului înscris cu acele cuvinte-cheie şi urcă profilul firmei din macoway.com şi în prima pagină pe motoarele de căutare free“. Într-un fel, până îşi va face un renume şi o bază semnificativă de clienţi, poate părea că „vindem optimizare. Dar sistemul ăsta e mult mai complex de atât!”

Sursa: Money.ro

What Next?

Related Articles