Ce ar fi dacă… Pop-Up Your Mind by Grolsch

GROLScH TEATRU MOBIL

Într-o lume dezorientată, într-o societate care este într-o continuă căutare, un nou concept a apărut “pe piaţă”. Un concept lansat de Grolsch şi care poate fi concentrat în sintagma: Pop-Up your mind! Prin urmare, Grolsch pune întrebarea: “Ce-ar fi dacă…”. Aceasta, în cadrul noii campanii lansate, Pop-Up Your Mind.

Ce-ar fi dacă ne-am deschide mintea către lucruri pe care până acum le consideram de neconceput?

Ce-ar fi dacă transportul în comun ar deveni Cultura în Comun?
La aceste întrebări sunt “provocaţi” clujenii să răspundă între 5 şi 8 iulie. În această perioadă clujenii sunt invitaţi să ia parte la un experiment de teatru mobil.

Acesta va avea loc într-un autobuz, pe traseul dintre  Piaţa “Mihai Viteazul” – Blvd-ul 21 decembrie, str. Aurel Vlaicu- pod Ira şi retur.
Pe parcursul acestor zile vor avea loc câte patru piese în fiecare zi, între orele 18 şi 22.
Călătorii-actori vor fi Toma Dănilă, Graţiela Bădescu, Pavel Ştefan şi Alexandru Hutuleac, care fac parte din trupa de teatru LORGEAN TEATRU.

Piesele ce vor fi jucate în autobuz sunt: „Oracol” de Rucsandra Pop, „Monoloagele vecinului” de Laurentiu Bănescu, „30% Hamlet” de Toma Danilă, „Omul-pubelă”, „Omul cu calul” şi „Iluzionistul” de Matei Visniec. Regia este semnata de Jean -Lorin Sterian.
“Pop-Up Your Mind” va continua la Bucureşti cu Pop-Up Squad.

Între 17 şi 22 iulie, peste 20 de meşteri în artele reciclării creative, acrobaţiilor pe bicicletă, desenului, muzicii şi fotografiei, care vor invita publicul să dea frâu liber imaginaţiei şi să-şi descopere talentele şi abilităţile.
Prin noua campanie, Grolsch cheamă oamenii să fie creativi, să iasă din zona de confort pentru a putea descoperi şi încercă lucruri noi şi nemaiîntâlnite.

Această chemare a Grolsch este baza campaniei Pop-Up Your Mind ce continuă seria de provocări out-of-the-box, iniţiate de cel mai experimentalist brand de bere.
Încă din 1615 Grolsch susţine spiritul non-conformist, experimentaliştii, căutătorii de idei şi, în mod implicit îi susţine pe  cei care au curajul să iasă din tiparele gandirii conventionale.

Grolsch este  brand-ul  care prin tradiţie se autodefineşte ca un susţinător al tinerelor generaţii şi al ideilor îndrăzneţe.

Cei interesaţi pot face rezervarile accesând link-ul: http://www.experimentalist.ro/cluj/teatru/, unde este disponibil şi programul.

Mai multe detalii despre proiectele Grolsch vizitând www.experimentalist.ro.

What Next?

Related Articles